Cykliści z WIR-u wytykają urzędnikom m.in., że na jezdni wlotowej do miasta nie zaplanowano żadnych fizycznych ograniczeń prędkości, które zmuszałyby kierowców do zwolnienia. Ich zdaniem elementem spowalniającym ruch powinny być dodatkowe przejścia dla pieszych między Odolanowską a Stoczniową, a także na skrzyżowania z ul. Zatorską (na jego trzecim ramieniu). Zmianie powinna ulec również organizacja ruchu tak, aby jazda chodnikiem na rowerze była dozwolona, a nie obowiązkowa, jak wynika to z dotychczasowego projektu. Rowerzyści przekonują, że jeżeli oznakowanie nie ulegnie zmianie, to będzie skrzętnie pielęgnować nawyk jeżdżenia jednośladami po chodniku. Aktywiści z WIR-u zawracają również uwagę, że niepotrzebna jest wycinka drzew na potrzeby powiększenia pętli autobusowej.
Urzędnicy na razie uspokoją. – Projekt remontu ul. Okulickiego, który znajdował się w dokumentacji przetargowej nie jest obowiązującym. Posłuży on jedynie jako podstawa do stworzenia nowego – informuje Marek Szempliński z Wrocławskich Inwestycji.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?