Wrocławscy maturzyści bawili się na studniówkach (ZDJĘCIA)

    Wrocławscy maturzyści bawili się na studniówkach (ZDJĘCIA)

    RED.

    Gazeta Wrocławska

    Aktualizacja:

    Gazeta Wrocławska

    Wrocławscy maturzyści bawili się na studniówkach (ZDJĘCIA)
    1/20
    przejdź do galerii

    ©J.Jakubczak/P.Wronecki

    W nocy z sobotę na niedzielę kolejni wrocławscy maturzyści bawili się na studniówkach. W nocy bawili uczniowie z XVII, X, VII i IV LO. Zobaczcie zdjęcia z bali wrocławskich szkół.
    Więcej zdjęć ze studniówki XVII LO w hotelu HastonTUTAJ (KLIKNIJ)

    Więcej zdjęć ze studniówki X LO w Hali IASE TUTAJ (KLIKNIJ)

    MATURZYSTO! Wyślij zdjęcie ze swojej studniówki i wygraj weekendowy wyjazd dla dwojga!

    Więcej zdjęć ze studniówki VII LO w Starej Garbarni TUTAJ (KLIKNIJ)

    Więcej zdjęć ze studniówki IV LO na Stadionie Miejskim TUTAJ (KLIKNIJ)

    Zobacz, jak na swoich studniówkach bawili się uczniowie innych wrocławskich szkół! (MNÓSTWO ZDJĘĆ)

    Czytaj także

      Komentarze (13)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      POD SĄD Z AUTOREM

      LENEK (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2

      BRAWO!!! Ukamieniujcie biedną dziewczynę a potem ukrzyżujcie hhahaha. Fota w stylu jednej z gazet na łamach której publikowano zdjęcia z tańca z gwiazdami - wycinali kadr tancerki w rozkroku żeby...rozwiń całość

      BRAWO!!! Ukamieniujcie biedną dziewczynę a potem ukrzyżujcie hhahaha. Fota w stylu jednej z gazet na łamach której publikowano zdjęcia z tańca z gwiazdami - wycinali kadr tancerki w rozkroku żeby było jak najlepiej widać to czego nie powinno być widać i czego normalnie nie byłoby widać gdyby nie jakiś pojebany dziennikarzyna !!!!! Szmaciarze weźcie się za ROBOTĘ a nie szukacie dziury w całym !!!!!!!!!!!!! A I NAJWARZNIEJSZE - POD SĄD Z AUTOREM NIECH PŁACI ZA GŁUPOTĘ HAHAHAHAzwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      wybrańcy?

      myśliciel (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 6 / 2

      Nie tylko te szkoły miały studniówki. Lo 3 również ją miało. Ale widać media są dla wybranych...

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      alfabet morsa

      kaczan (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 11 / 7

      Gdzie jest DUPA ?

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      na 7 zdjeciu ida ida ...

      Stanley (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1 / 3

      przyszlosciowe pokojowki...hehehe

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      nawet ladnie sie beda prezentowac z czerwonymi opaskami w Anglii na zmywaku...

      sw (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 13 / 6

      fajne dziewczyny jak sie zaprezentuja tak na zmywaku to moze po roku beda
      mialy lepsza opcje w zmywakowni u Germancow albo Anglosaskich ludow
      w Polsce roboty nie dostana a teraz poki co niech...rozwiń całość

      fajne dziewczyny jak sie zaprezentuja tak na zmywaku to moze po roku beda
      mialy lepsza opcje w zmywakowni u Germancow albo Anglosaskich ludow
      w Polsce roboty nie dostana a teraz poki co niech sie bawia bo tyle Im pozostalo
      przyszlosc nie rysuje sie tak opaskowo.zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      ooooj

      skasowali (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 11 / 8

      zdjęcie panienki bez gaci z tyłkiem na wierzchu :(


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      żenada

      wundunwanderweg (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 5 / 1

      i dobrze, dziewczyna przyszła normalnie ubrana http://d.naszemiasto.pl/k/r/43/31/52ee27b57c732_o.jpg?715534456
      a to, że "pseudo fotograf" uchwycił akurat takie ujęcie, że jej całą pupę widać to...rozwiń całość

      i dobrze, dziewczyna przyszła normalnie ubrana http://d.naszemiasto.pl/k/r/43/31/52ee27b57c732_o.jpg?715534456
      a to, że "pseudo fotograf" uchwycił akurat takie ujęcie, że jej całą pupę widać to już inna sprawa. powinien to zdjęcie od razu usunąć, ale cóż, chamem jest się całe życiezwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      ...

      majtki (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4 / 3

      jeżeli byłaby normalnie ubrana to założyłaby zwykłe majtki jak inne dziewczyny, a nie nici w życi...


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      ...

      ewel (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4 / 1

      w jakim ty świecie żyjesz.. stringi to normalna bielizna i wiele dziewczyn je nosi szczegulnie na podobne imprezy by nic się nie odznaczało;]

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      .

      glutek (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 5 / 1

      być może, to i tak nie zmienia faktu, że "fotograf" to zwykły burak i powinien usunąć takie zdjęcie


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      ...

      majtki (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2 / 1

      zgadzam się, z fotografa "dupa" :D i on winny i ona, afera wielka a to przecież tylko pośladki :D

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      XLO

      GOŚĆ (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1 / 3

      już jest ok -dzięki -fajne fotki ,macie więcej -pozdro

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      studniówka X LO

      GOŚĆ (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2

      dlaczego nie mogę oglądać galerii studniówka X LO !!!!!!!!-TYLKO ZSE !!!!!!

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Mam nadzieję

      że to już ostatni zalew (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3 / 1

      tych milionów zdjęć z tyięcy imprez tego typu w tym sezonie..
      Teraz czas czyścić obiektywy i oczekiwać kolejnych milionów zdjęć z nadchodzących komunii


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      a potem ze zmywakow w Anglii

      sw (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2 / 1

      i to juz bedzie komplet fajnych zdjec i uciechy bo rzeczywistosc rysuje sie niezbyt ciekawie!

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama