Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Tro-Media zadebiutuje na giełdzie

Paweł Kuś
W przyszłym tygodniu akcje wrocławskiej spółki Tro Media zadebiutują na giełdzie New-Connect. Dzięki temu firma zarobi w tym roku 1,5 miliona złotych (prawie trzy razy więcej niż w zeszłym roku).

Tro Media sprzedała wszystkie oferowane akcje, pozyskując 1,9 mln złotych oraz blisko 60 nowych udziałowców. Pozyskane środki przeznaczone zostaną m.in. na budowę nowych portali internetowych, zwiększenie oddziaływania reklamy oraz inwestycje.

- Oferta naszych akcji cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem i mam nadzieję, że przełoży się to również na rynek wtórny - mówi Marcin Misztal, prezes zarządu Tro Media. - Chcemy należeć do liderów rynku NewConnect i intensywnie pracujemy, aby pozyskane środki przyniosły jak największe korzyści dla firmy i naszych akcjonariuszy - dodaje.

Jak twierdzi sam prezes, o tak szybkim rozwoju firmy zadecydowały głównie małe koszty własne oraz pracowitość kadry. Spółka pracuje głównie nad projektami nisko nakładowymi, które od samego początku przynoszą zyski.

- To odróżnia nas od innych firm z tej branży, które muszą czekać przeważnie parę miesięcy na zwrot inwestycji - twierdzi Misztal.

Niskie koszty to także efekt małej kadry, która liczy sobie raptem kilkanaście osób. Przy projektowaniu stron internetowych spółka może liczyć także na pomoc współpracowników (czasami ich liczba sięga nawet 100 osób). Co więcej, niektórzy z nich (np. pasjonaci danej tematyki) wykonują swoją pracę za darmo.

- Dzięki temu mamy dobrą atmosferę w pracy. Dodatkowo sporo oszczędzamy - przekonuje Misztal.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska