Wrocław: Tramwajowe perony się podniosą

    Wrocław: Tramwajowe perony się podniosą

    Przemysław Wronecki

    Gazeta Wrocławska

    Gazeta Wrocławska

    Koniec kłopotów z wsiadaniem do tramwajów na sześciu ważnych przystankach tramwajowych we Wrocławiu. Do końca roku miasto chce podwyższyć perony, tak by ich wysokość dopasować do poziomu podłogi w tramwajach Skody. Właśnie ogłoszono przetarg w tej sprawie.
    Przebudowa czeka przystanki przy ul. Legnickiej na skrzyżowaniu z Małopanewską, Kazimierza Wielkiego przy skrzyżowaniach z ul. Ruską i Świdnicką, pl. Dominikańskim, tzw. pl. Społecznym za mostem Pokoju i pl. Grunwaldzkim przy skrzyżowaniu z ul. Bujwida.

    Listę przystanków wybrano nieprzypadkowo. To tą trasą w przyszłości kursować będzie szybki Tramwaj Plus. I właśnie do jego wagonów urzędnicy chcą dostosować perony.

    - Nie przewidujemy żadnych utrudnień w trakcie prac. Będą prowadzone tak, by zachować ciągłość ruchu tramwajowego - mówi Paulina Tyniec, odpowiedzialna za Tramwaj Plus we wrocławskim magistracie.

    - Szkoda, że przebudowa spotka tylko 6 przystanków, często trzeba uprawiać prawdziwą wspinaczkę do tramwajów, choćby na przystanku przy ul. Sądowej - komentuje wrocławianka Marta Wojciech.

    Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

    Czytaj także

      Komentarze (21)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      możliwe

      d. (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 21 / 20

      Moim zdaniem to możliwe - jak Skody miały po raz pierwszy wyjechać na torowiska, to poprawiano perony, m.in. na Krzykach. Ale to nie wynikało z szerokości pudła, tylko ze sposobu otwierania drzwi -...rozwiń całość

      Moim zdaniem to możliwe - jak Skody miały po raz pierwszy wyjechać na torowiska, to poprawiano perony, m.in. na Krzykach. Ale to nie wynikało z szerokości pudła, tylko ze sposobu otwierania drzwi - przynajmniej takie tłumaczenie pamiętam.zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Niedasie

      alek (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 22 / 22

      "Nie no :) na razie do niemieckich standardów to nam daleko.". Wrocław jeszcze nie tak dawno był niemieckim miastem znacznie nowocześniejszym od Drezna. Teraz równamy do murzynów (przepraszam za...rozwiń całość

      "Nie no :) na razie do niemieckich standardów to nam daleko.". Wrocław jeszcze nie tak dawno był niemieckim miastem znacznie nowocześniejszym od Drezna. Teraz równamy do murzynów (przepraszam za obraźliwe dla mieszkańców Afryki porównanie - to tylko taka paralela).zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      perony tramwajowe

      tantus (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 18 / 19

      A propos, czy to prawda że perony są przebudowywane wcale nie ze względu na ułatwienie wsiadania do tramwajów, tylko dlatego że Skody mają zbyt szerokie pudła i by się w dotychczasowych nie zmieściły?

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Sternik

      tantus (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 23 / 15

      @aa.6: dyskusja jest o Sterniku, a nie o Zdrojewskim, ale mimo wszystko - za Zdrojewskiego nie musiałem czekać 25 min na przesiadkę z tramwaju na autobus...

      Zdjęcie autora komentarza
      genialny sternik

      aa.6

      Zgłoś naruszenie treści / 22 / 19

      Nie ma idealnych przywódców i nigdy takich w wyborach na prezydenta nie uświadczysz. Każdy ma plusy i minusy a ważne jest aby minusy nie przesłaniały plusów .. i na odwrót :)

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      A

      pk (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 19 / 16

      A na "Rondzie" Reagana oczywiście nikt nie pomyśli, żeby podwyższyć perony, dokończyć wszystkie przejścia dla pieszych, zreperować dach (cieknie w czasie deszczu).

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      A "Rondo" Reagana?

      pk (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 20 / 17

      A na "Rondzie" Reagana oczywiście nikt nie pomyśli, żeby podwyższyć perony, dokończyć wszystkie przejścia dla pieszych, zreperować dach (cieknie w czasie deszczu).

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      genialny sternik

      urzędnik (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 21 / 18

      Ja nie krytykuję tylko stwierdzam. To są nasze pieniądze. Jak STERNIK będzie budował za swoje pieniądze to może taką fuszerkę robić i będę go bardzo chwalił. Pozdrowienia.aa.6

      Zdjęcie autora komentarza
      genialny sternik

      aa.6

      Zgłoś naruszenie treści / 16 / 21

      Cytat:
      Należy robić, tylko dobrze.
      Jeszcze się taki nie urodził aby wszystkim dogodził. Łatwiej się krytykuje niż buduje.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      genialny sternik

      urzędnik (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 18 / 10

      Należy robić, tylko dobrze. A jak się pieprzy robotę to należy wyciągać konsekwencje. A RONDO i dojazdy do ronda to jest wizytówka STERNIKA. Można podawać kolejne przykłady tylko szkoda STERNIKA....rozwiń całość

      Należy robić, tylko dobrze. A jak się pieprzy robotę to należy wyciągać konsekwencje. A RONDO i dojazdy do ronda to jest wizytówka STERNIKA. Można podawać kolejne przykłady tylko szkoda STERNIKA. leżącego nie można kopać. aa.6zwiń

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama