Dolnośląskie uzdrowiska chcą się wspólnie promować

    Dolnośląskie uzdrowiska chcą się wspólnie promować

    Katarzyna Wilk

    Gazeta Wrocławska

    Aktualizacja:

    Gazeta Wrocławska

    Dolnośląskie uzdrowiskowe gminy zamierzają się wspólnie reklamować. Kompleksowa kampania promocyjna będzie możliwa dzięki projektowi "Uzdrowiskowy Dolny Śląsk".
    Uczestniczyć w nim będzie 10 gmin: Jelenia Góra, Bystrzyca Kłodzka, Duszniki-Zdrój, Jedlina-Zdrój, Kudowa-Zdrój, Lądek-Zdrój, Niemcza, Polanica-Zdrój, Szczawno-Zdrój i Świeradów-Zdrój. Liderem projektu jest Jelenia Góra. Pieniądze na jego realizację będą pochodziły z Regionalnego Programu Operacyjnego.

    Dofinansowanie z unijnych funduszy to 1,4 mln zł, a koszt całkowity wynosi około dwóch mln zł. Wniosek przeszedł pozytywnie ocenę merytoryczną. Teraz została jeszcze strategiczna. Ale unijna dotacja jest już praktycznie pewna.

    Projekt ma ruszyć w czerwcu. - Jego głównym założeniem jest wspólne promowanie uzdrowiskowych miejscowości na Dolnym Śląsku - zapowiada Jadwiga Osińska, naczelnik Wydziału Funduszy Europejskich w jeleniogórskim Urzędzie Miasta. Chodzi o to, by wypracować rozpoznawalną markę dolnośląskich gmin przyjmujących kuracjuszy w kraju.

    Kampania reklamowa zakłada dwie dwutygodniowe akcje billboardowe w 8 województwach, m.in. w wielkopolskim, mazowieckim, śląskim, mało-polskim, lubuskim, kujawsko-pomorskim. - Stworzymy też portal internetowy z bazą adresową i noclegową, profilem leczniczym poszczególnych uzdrowisk oraz atrakcjami turystycznymi - wymienia naczelnik Osińska.
    Spot reklamowy, billboardy i portal - tak będą się promować nasze uzdrowiska
    Ma też powstać profesjonalny spot reklamowy, który będzie emitowany w stacji telewizyjnej o dużym zasięgu i przewodnik "Uzdrowiskowy Dolny Śląsk", z wytyczoną trasą wycieczkową po dolnośląskich uzdrowiskach i ich największych atrakcjach.

    Zdaniem Jerzego Terleckiego, burmistrza Polanicy-Zdroju, wspólna akcja promocyjna przyniesie większe efekty, niż gdyby gminy robiły to osobno. Jak podkreśla burmistrz, za 200 tys. zł kampanię reklamową można by zorganizować jedynie lokalnie, a za dwa mln zł już w skali całego kraju.
    - Myślę, że dzięki temu jest szansa na większy ruch turystyczny - podkreśla Jerzy Terlecki.

    Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

    Czytaj także

      Komentarze (1)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      zeby cos reklamowac,

      jsko (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 9 / 18

      to, to cos musi spelniac okreslone standardy. W lutym, moja znajoma byla w sanatorium w Ladku Zdroju. To co opowiadala o warunkach pobytu i wyzywieniu, ktore tam zaoferowano - niewyobrazalne,...rozwiń całość

      to, to cos musi spelniac okreslone standardy. W lutym, moja znajoma byla w sanatorium w Ladku Zdroju. To co opowiadala o warunkach pobytu i wyzywieniu, ktore tam zaoferowano - niewyobrazalne, skandal. Dolnoslaskie sanatoria to wielki skandal. Czym chca przyciagac, przeciez kuriacjusz placi. Byc moze prywatne placowki uzdowiskowe... Ale smrodek niestety sie niesie. zwiń

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama