Miasto postanowiło sprawdzić, czy mieszkańcy są zadowoleni z obsługi, i przygotowało pół tysiąca ankiet. Klientów odpytują stażyści.
- Prosząc o wypełnienie ankiety, chcemy zbadać, czy jakość obsługi pokrywa się z oczekiwaniami ludzi. Informacja dzierżoniowian o naszej pracy ma decydujące znaczenie przy wprowadzaniu zmian - wyjaśnia sekretarz miasta Anna Grochowina.
W marcu mieszkańcy mogli ocenić Urząd Miejski. Chętni mogli odpowiedzieć, czy są zadowoleni z jakości świadczonych usług. Były też pytania o terminowość załatwiania spraw, uprzejmość i jakość udzielanych przez urzędników informacji.
- Ankiety pozwolą także zbadać, czy konieczne do załatwienia sprawy formularze i wnioski są przystępne i łatwe do wypełnienia - tłumaczy Rafał Pilśniak z Urzędu Miejskiego w Dzierżoniowie.
Anna Grochowina przyznaje, że wyniki badań są dla Urzędu oceną wystawianą przez mieszkańców.
- Sprawdzamy również, jak jakość naszej obsługi wypada w porównaniu z innymi instytucjami - mówi sekretarz miasta.
W tym roku podobne badania ankietowe zostaną więc przeprowadzone w kilku podległych miastu jednostkach. Od niedawna można również ocenić pracowników Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu. Ankieta dostępna jest na stronie: www.powiat.walbrzych.pl.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?