18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jak zapełnić stadion: Dwa aspekty - silny zespół i dobry marketing

Jan Caliński
Magda Kołodzińska
Wydaje mi się, że wszystko zależy od dwóch aspektów. Pierwszym jest drużyna. Musi być zespół, który będzie o coś walczył w lidze, bił się z najlepszymi o mistrzostwo czy Puchar Polski

Budowa takiej drużyny nie jest jednak prostym i szybkim procesem. Zwłaszcza że Śląsk dopiero zaczyna budować zespół, a inni już taki mają. Najlepszy krajowy materiał piłkarski został skupiony przez cztery, pięć drużyn i teraz trzeba pomyśleć, jak ich ściągnąć do siebie, albo sięgnąć po graczy, którzy wyjechali z kraju i grają teraz w ligach zagranicznych. To nie jest łatwe. Tutaj ważne są finanse, budżet, czyli generalnie pieniądze.

I drugi aspekt, który może spowodować, że piłkarski Śląsk zacznie przyciągać kibiców, to marketing i cała struktura z tym związana. Potrzebne są akcje promujące zespół, klub, i to nie tylko w naszym mieście, ale w całym regionie. Śląsk musi wyjść do kibiców i musi być go pełno w całym mieście. Trzeba na przykład przygotować dla fanów jakieś dodatkowe atrakcje poza meczem piłkarskim. Tak aby na stadion mogły przychodzić całe rodziny.

Jeżeli te dwa aspekty się zrealizuje, nowy stadion na Maślicach nie powinien świecić pustkami. Przynajmniej tak ja to widzę i uważam.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska