Za unijne pieniądze zostaną zakupione komputery i oprogramowanie, które usprawnią obsługę obywateli.
Gminy planują wprowadzić m.in. elektroniczne biura obsługi klienta, elektroniczne skrzynki podawcze, którymi obywatel będzie mógł przesłać do urzędu pismo, które do tej pory zanosił do urzędu lub wysyłał pocztą.
Usprawnienia będą również dla firm, które będą mogły przesyłać dokumenty opatrzone podpisem elektronicznym. Do tej pory w większości gmin nie mogły tego robić.
Pieniądze na informatyzację - 62 mln zł - pochodzą z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?