Wałbrzych: Przebił ścianę autem

    Wałbrzych: Przebił ścianę autem

    Małgorzata Moczulska

    Gazeta Wrocławska

    Gazeta Wrocławska

    Wałbrzyski kierowca wjechał ludziom do domu. Młodzi szaleją za kierownicą - ostrzega policja.
    W Wałbrzychu 18-letni chłopak wjechał ludziom autem do mieszkania. Jechał zbyt szybko, nie zdołał opanować pojazdu i uderzył w stojący na poboczu dom.

    - Grałam w karty z wnuczką i nagle zobaczyłam, jak do pokoju wjeżdża samochód. Był straszny huk. To cud, że żyjemy. Auto zatrzymało się na wersalce, na której siedzieliśmy - opowiada pani Marta, 86-letnia mieszkanka domu przy ulicy Podgórskiej.

    Za kółkiem siedział młody człowiek. Były z nim trzy dziewczyny. Wszyscy uciekli z miejsca wypadku. Policja jednak zatrzymała sprawcę.
    - W tej chwili wyjaśniamy wszystkie okoliczności sprawy, również to, czy kierowca był trzeźwy - mówi Jerzy Rzymek z Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu.

    Funkcjonariusze drogówki przyznają, że wypadki spowodowane przez młodych kierowców to prawdziwa zmora. Przykłady tylko z tego tygodnia można mnożyć. W środę w nocy młodzi ludzie pod marketem Auchan w Wałbrzychu zorganizowali sobie nielegalne wyścigi. Efekt? Zderzenie kilku aut i ranny chłopak.

    Za kółkiem siedział młody człowiek. Były z nim trzy dziewczyny. Wszyscy uciekli z miejsca wypadku.
    W poniedziałek w pobliżu Świdnicy 20-letni kierowca hondy najpierw zderzył się czołowo z chevroletem, a potem jeszcze z dwoma innymi samochodami. Na koniec uderzył w drzewo. Młody mężczyzna zginął na miejscu.

    Najczęstszą przyczyną wypadków, które powodują młodzi ludzie, jest nadmierna prędkość i brawura. Młodzież siada za kółkiem pod wpływem narkotyków lub nie mając do tego uprawnień.
    - Statystycznie każdego dnia młodzi kierowcy powodują wypadki, w których giną trzy osoby - mówi Mariusz Sokołowski z Komendy Głównej Policji. - Najwięcej w weekendy, kiedy wracają z dyskotek.



    Czytaj także

      Komentarze (4)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      ZŁODZIEJE

      ;/;/;; (gość)

      Zgłoś naruszenie treści

      TAK SIE SKLADA ZE TAM BYLAM A PENIADZE TO WY MACIE CHYBA TYLKO JEDYNIE ZE SPRZATANIA ULICY HAHA NIE MA JAK TO POCHWALIC SIE DOBRĄ FUCHĄ NA FEJSBUSIU ;P JESTESCIE ZLODZIEJAMI CALY WALBRZYCH TO WIE I...rozwiń całość

      TAK SIE SKLADA ZE TAM BYLAM A PENIADZE TO WY MACIE CHYBA TYLKO JEDYNIE ZE SPRZATANIA ULICY HAHA NIE MA JAK TO POCHWALIC SIE DOBRĄ FUCHĄ NA FEJSBUSIU ;P JESTESCIE ZLODZIEJAMI CALY WALBRZYCH TO WIE I WYPROWADZACIE SIE Z KĄTA W KĄT BO U KAZDEGO MACIE PRZEJ*BANE HAHAHA CALY WALBRZYCH SIE NA WAS CZAI ...;Pzwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      żal

      **** (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4 / 9

      on mial lat 16 a nie 18;/ po drugie jakby ktos był w srodku to kazdy by mial ciężki uszczerbek na zdrowiu ;/ ale tak mikogo nie było !!!!


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      żal

      żal1 (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7 / 4

      W d**** byłas gówno widziałaś i gówno na medycynie się znasz a ten co prowadzł wie najlepiej kto był w srodku i juz zapłacili za to grube pieniądze !!!!! hahaha ;D

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Młodzi kierowcy

      Hoof (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 9 / 10

      Dlatego jestem za tym aby młodzi ludzie, którzy dopiero co zdali prawko mogli zasiąść za kółkiem autka do 50KM i tak przez okres dwóch lat aż się nie nauczą i to nie ważne czy kupią to autko za rok...rozwiń całość

      Dlatego jestem za tym aby młodzi ludzie, którzy dopiero co zdali prawko mogli zasiąść za kółkiem autka do 50KM i tak przez okres dwóch lat aż się nie nauczą i to nie ważne czy kupią to autko za rok dwa czy więcej. Pierwsze autko słabiutkie. Dodatkowo ograniczenie prędkości dla takich ludzi, przekroczysz - żegnaj prawko. Pod wpływem alkoholu czy narkotyków - dożywotnie zabranie prawka. Może w końcu młodzi się nauczą że nie są Panami szos. 20 godzin nauki, kilka stówek aby zdać prawko i za kilka tyś kupujemy autko z 150 konnym silnikiem - efekt - w artykule.zwiń

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama