Wrocław: Wypadek przy AOW. Ciężarówka wjechała w tramwaj...

    Wrocław: Wypadek przy AOW. Ciężarówka wjechała w tramwaj (NOWE ZDJĘCIA)

    KSZ, MAL, fot. Janusz Wójtowicz

    Gazeta Wrocławska

    Aktualizacja:

    Gazeta Wrocławska

    Wypadek przy AOW. Ciężarówka zderzyła się z tramwajem linii 20. Jedna osoba została ranna.
    1/12
    przejdź do galerii

    Wypadek przy AOW. Ciężarówka zderzyła się z tramwajem linii 20. Jedna osoba została ranna. ©fot. Janusz Wójtowicz

    Wypadek z udziałem tramwaju przy ulicy Kosmonautów. W tramwaj linii 20 wjechała ciężarówka jadąca łącznikiem pomiędzy ul. Kosmonautów i autostradową obwodnicą Wrocławia. Jedna osoba podróżująca tramwajem została ranna, ratownicy medyczni udzielili jej pierwszej pomocy na miejscu wypadku. Zablokowane było torowisko w tym miejscu. Tramwaje linii 10 i 20 dojeżdżały tylko do pętli na Pilczycach. Do Leśnicy uruchomiono z pętli dodatkową komunikację autobusową.
    Problem mieli także kierowcy, którzy chcieli zjechać z autostradowej obwodnicy Wrocławia w kierunku centrum oraz do Leśnicy. Ta jezdnia łącznika między obwodnicą i ul. Kosmonautów była zablokowana i na AOW tworzyły się korki. Kierowcy, którzy poruszali się AOW, a nie chcieli utknąć w korku, musieli korzystać z innych węzłów - np. pobliskiego węzła Lotnisko.

    Policjanci krótko po wypadku poradzili sobiecz rozładowaniem korka na łączniku - w kierunku centrum. Ci kierowcy, którzy zjechali tam z AOW i nie mogli się wydostać, zostali przez policję skierowani na ulicę Szczecińską.

    Bez problemów jeździli natomiast kierowcy, którzy z ul. Kosmonautów chcieli się dostać do AOW. Ta część łącznika była przejezdna.

    Poza policją, na miejscu wypadku interweniowały 4 zastępy straży pożarnej oraz komisja wypadkowa MPK.

    Teraz ruch w miejscu wypadku odbywa się już normalnie.

    Czytaj także

      Komentarze (67)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      motorniczy winny znowu....

      kolezka (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1

      Wina jest motorniczego bo wjechal na czerwonym a co najlepsze to ze cos wydmuchal na alkomacie...ze oni po tej lodzi nie boja dalej chlac..kierowca jest nie winny...

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Tomek

      pogoda (gość)

      Zgłoś naruszenie treści

      sprawdź czy zima przyjdzie www.pogoda-wroclaw.blog.onet.pl

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      kkk

      Klijent (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4 / 1

      Smyk i Dupkiewicz ten pierwszy ham i złodziej a ten druki debil,no ale rodzina szwagry.Ciekawe jak długo obaj będą jeszcze żądzić smyk w MPK a Dupkiewicz naszym pięknym miastem.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      BANDA IDIOTÓW

      MACIEK (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3 / 2

      jeśli myślicie że można coś takiego przewidzieć to gratuluje ,bo zapewne piszą to matoły którzy pół życia spędzili przed ekranem komputera ,a czy ktoś z was prowadził tramwaj????kurs kolego...rozwiń całość

      jeśli myślicie że można coś takiego przewidzieć to gratuluje ,bo zapewne piszą to matoły którzy pół życia spędzili przed ekranem komputera ,a czy ktoś z was prowadził tramwaj????kurs kolego kosztuje 6tyś a później jeszcze jebiesz na umowę zlecenie,żeby prezes mógł dostać premie za oszczędności zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      wajhowy Macius nie plec bzdur

      Rudolf (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2 / 1

      Jesli jestes nie przewidywalny to nic na to nikt nie poradzi.Duzo zrozumie i wiem ze motorniczy nie moze zachowywac sie jak kierowca samochodu i dla przykladu hamowac jak idiota bo pozabija...rozwiń całość

      Jesli jestes nie przewidywalny to nic na to nikt nie poradzi.Duzo zrozumie i wiem ze motorniczy nie moze zachowywac sie jak kierowca samochodu i dla przykladu hamowac jak idiota bo pozabija pasazerow ale z drugiej strony przeciez zna miasto zna niebezpieczne miejsca gdzie czesto dochodzi do wypadkow i tam powinien zachowac szczegolna ostroznosc.powiedz ile razy zdarzylo sie ze motorniczy uderzyl w tyl drugiego tramwaju bo przeliczyl swoje umiejetnosci.Powiedz ile razy widzac z daleka lebiege w samochodzie zachowujacego sie jak pajac uzywasz sygnalu ale nie hamujesz liczac na zdrowego na umysle kierowce samochodu a okazuje sie ze to byl starszy z prowincji kierowca lub malo doswiadczony cwaniaczek. a wiec nie pier...l glupot za korba jaki za kierownica trzeba myslec .zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      gratuluje dutkiewiczowi

      mpk wroclaw (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 11

      no i kolejny tramwaj poszedł..... jak by nie było trzeba płacic ponad 4000zł za kurs motorniczego to sam bym go zrobił i jeździł ostrożnie a nie narazał ludzi na utrate zycia i zdrowia a dopiero...rozwiń całość

      no i kolejny tramwaj poszedł..... jak by nie było trzeba płacic ponad 4000zł za kurs motorniczego to sam bym go zrobił i jeździł ostrożnie a nie narazał ludzi na utrate zycia i zdrowia a dopiero Dutkiewicz mówił ze ma zamiar wydzierzawic nowe autobusy i wycofać stare a po co to komu??? dla mnie mogą jezdzic stare i będzie dobrze a zamiast kupować nowe autobusy i tramwaje skoda to dał by prace polskiemu wroclawskiemu protramowi i ten tramwaj jeszcze by wrocił na tory jako odremontowany !!!!zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      kurs

      maciek (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 10

      kurs kosztuje 6000 a potem czeka Cię jeszcze śmieciowa umowa...za którą później SMYK dostaje premie

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      ja tez bym tak jezdzil - bzdura

      sru (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1

      mysle ze kazdy jezdzi "ostrożnie a nie naraza ludzi na utrate zycia i zdrowia". jak ktos w ciebie dorypie to nie pomoze ci zadne pragnienia wozenia ludzi bezpiecznie. moze lepiej nie rob tego kursu...rozwiń całość

      mysle ze kazdy jezdzi "ostrożnie a nie naraza ludzi na utrate zycia i zdrowia". jak ktos w ciebie dorypie to nie pomoze ci zadne pragnienia wozenia ludzi bezpiecznie. moze lepiej nie rob tego kursu na przyszlosc. bezpieczenstwo nie polega od chcenia tylko od myslenia i przewidywania. poza tym niektorzy sa nieobliczalni wiec ciezko pwiedziec ja bede wozil bezpiecznie. narazie zacznij od siebie. zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      @ Rudolf

      olo (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 6 / 1

      "Nie znaczy wcale ze jesli prowadzi pojazd szynowy to ma pierszenstwo i moze je wymuszac""

      Jak ma pierszeństwo to nie wymusza durny pasażerku


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Do Olo olal twoje madrosci glabie

      Rudolf (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2 / 5

      Baranie jesli masz pierszenstwo nie jest to jednoznaczne z prawem glabie kapusciany. Pierwsze to rozsadek a nastepnie egzekwowanie prawa a nie wymoszanie jego .ze cos takiego jak ty nazywaja...rozwiń całość

      Baranie jesli masz pierszenstwo nie jest to jednoznaczne z prawem glabie kapusciany. Pierwsze to rozsadek a nastepnie egzekwowanie prawa a nie wymoszanie jego .ze cos takiego jak ty nazywaja czlowiekiem.zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Czarno widze jako pasazer MPK.

      Rudolf (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3 / 17

      Wiekszosc tych wypadkow mozna uniknac jesli wiecej uwagi dyrekcja zwroci na osoby ktorym powiezrza sprzet oraz zycie pasazerow.Jesli kierowca ,motorniczy nie potrafi przewidziec tego co sie...rozwiń całość

      Wiekszosc tych wypadkow mozna uniknac jesli wiecej uwagi dyrekcja zwroci na osoby ktorym powiezrza sprzet oraz zycie pasazerow.Jesli kierowca ,motorniczy nie potrafi przewidziec tego co sie dzieje przed nim to nie powinien siadac za kierownice czy "korbe" tramwaju.Nie znaczy wcale ze jesli prowadzi pojazd szynowy to ma pierszenstwo i moze je wymuszac. Akurat ten przypadek byl do przewidzenia dla przecietnie myslacego a ze sie stalo innaczej to swiadczy o tym komu powierzane sa obowiazki motorniczego. jak tak dalej pojdzie i z eksploatacji bedzie wycofywany jeden sklad dziennie to za kilka miesiecy nie bedzie tramwaji na ulicach Wroclawiazwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Czarną to ty masz wiedzę

      erif (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 8

      Jakby się dało wszystko przewidzieć to byłoby raczej utopijnie chłoptasiu. Co do samego faktu mam nadzieje, że choć raz "gazeta" doprowadzi temat do końca, w co jednak strasznie wątpię.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Kierownik

      zaopewne on to napisal (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 5 / 3

      "Wiekszosc tych wypadkow mozna uniknac jesli wiecej uwagi dyrekcja zwroci na osoby ktorym powiezrza sprzet oraz zycie pasazerow.Jesli kierowca ,motorniczy nie potrafi przewidziec tego co sie dzieje...rozwiń całość

      "Wiekszosc tych wypadkow mozna uniknac jesli wiecej uwagi dyrekcja zwroci na osoby ktorym powiezrza sprzet oraz zycie pasazerow.Jesli kierowca ,motorniczy nie potrafi przewidziec tego co sie dzieje przed nim to nie powinien siadac za kierownice czy "korbe" tramwaju.Nie znaczy wcale ze jesli prowadzi pojazd szynowy to ma pierszenstwo i moze je wymuszac. Akurat ten przypadek byl do przewidzenia dla przecietnie myslacego a ze sie stalo innaczej to swiadczy o tym komu powierzane sa obowiazki motorniczego. jak tak dalej pojdzie i z eksploatacji bedzie wycofywany jeden sklad dziennie to za kilka miesiecy nie bedzie tramwaji na ulicach Wroclawia "

      A Ty to chyba jesteś jednym z przygłupich kierowników ale to nie ta zajezdnia kolego ! :)zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      zaden kierownik

      olo (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7 / 1

      Myśle że to jeden z tym "przewidujących" kierowców ciężarówki.


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      nie dal bym tobie nawet wajhy do przekladania torow

      Rudolf (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2 / 3

      tobie co najwyzej mozna dac taczke i to bez kola zebyc przypadkiem jej nie prowadzil.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Na zdjęciach widać, że ciężarówka ma łyse opony!!!

      zed (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 5

      Diagnosta przekupiony a gdzie jest ITD?

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      szkoda kierowcy nie od dzis wiadomo jakie sa warunki pracy w tej firmie

      tvn (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4

      Najlepsza wywrotka w pl. Testowalem ja. Nawet z tramwajem wygrala.


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      a

      tvn (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3

      Kierowcy musza tu placic nawet za przebicie opony na budowie MASAKRA

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Zamiast niepotrzebnego wiaduktu

      Falczak (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 6 / 3

      nad torami tramwaju w Pilczycach( bo i tak trzeba stac na swiatlach) mozna bylo zrobic most tramwajowy nad wjazdem na autostrade.Ale to wymagalo myslenia.

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama