18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wybrano najgorsze reklamy w Polsce. Zobacz je (CHAMLETY 2013)

Marcin Hołubowicz
Kategoria: communication design
Kategoria: communication design materiały organizatorów
Festiwal Najgorszej Reklamy Chamlety 2013 dobiegł końca. Tegoroczną, już czwartą edycję zakończyła gala finałowa. Poznaliśmy zwycięzców konkursu. A czy Wy wybralibyście inaczej? Komentujcie

Czwarta edycja festiwalu Chamlety za nami. Jak przyznał jej organizator, profesor Michael Fleischer, z roku na rok jury ma coraz trudniejsze zadanie, bo reklamy stają się wbrew pozorom coraz lepsze. Jednak wciąż można odnaleźć niezwykłe pomysły.

Chamlet 2013 – nominowani

REKLAMA DRUKOWANA
1. Spaghetteria AVANTI - za reklamę „AVANTI Spaghetteria … ona już wybrała!”
2. Parafia Św. Rocha w Poznaniu – za reklamę „Codzienna Adoracja Najświętszego Sakramentu – zresetuj swoje sumienie”
3. Centrum Kosmetyczno - Dermatologiczne DER-MED – za reklamę „… i nic Ci nie odrośnie!”
4. Premium Distribution – za reklamę „„Devil otworzy każdą Ci puszkę”
5. UL.RUSAŁKA – za reklamę „Nie daj się gruchać, kupuj u swoich”
6. Tirol Werbung – za reklamę „Polska odkrywa – region narciarski nr 1 na świecie”
7. L'ORÉAL PARIS – za reklamę „Jest coś na czym znasz się lepiej – zadbaj o jego skórę”
8. Zakład Przemysłu Drzewnego LINDNER – za „Kalendarz Linder 2014”
9. Gzella – za reklamę „Wędliny z Borów Tucholskich”
10. Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego – za reklamę „Warmia i Mazury – tu warto zaorać”

REKLAMA TELWIZYJNA
1. Optima – za reklamę „Pożyczki Optima S.A.”

2. Bank Pocztowy – za reklamę „Poczta”

3. VAN PUR –za reklamę „Łomżing”

4. Telewizja Niezależna – za reklamę „Kup akcje TV Republika!”

5. AKSAM – za reklamę „Piotr Żyła, Reklama paluszków”

Ciąg dalszy na kolejne stronie

6. McDonald's Polska - za reklamę „Klasyczny duet”

7. Unilever Polska – za reklamę „Domestos ATTAX”

8. AFLOFARM Farmacja Polska – za reklamę „Vita-miner”

9. AFLOFARM Farmacja Polska – za reklamę „PerspiBlock”

10. Społeczna Akademio Nauk – za reklamę „Pudzian reklama SAN.edu.pl”

REKLAMA INTERNETOWA
1. Wratislavia Cantans – za stronę internetową
2. MULTAX – za stronę internetową
3. SITA- za stronę internetową
4. Agencja Reklamowa SPOKO – za stronę Spoko Poznań
5. Miłosierdzie Boże – za stronę internetową
6. MPK Wrocław – za kampanię „Zakochaj się w MPK”
7. Jeronimo Martins Polska – za reklamę „Zakupy w Biedronce z aplikacją iKasa!”

8. Bettson – za kampanię „Szkoła Pokera z Joanną Krupą”

9. Kasa Stefczyka – za reklamę „Zasługujesz na niższe raty! Wersja DISCO”

10. składywęgla.pl - za reklamę „Warto zachować trochę ciepła na zimę”

REKLAMA SPOŁECZNO – POLITYCZNA
1. Stalexport Autostrada Małopolska – za reklamę „RADOŚCI Z OSZCZĘDNOŚCI – Sposób na ekonomiczną jazdę”

2. LaCamera Independent – za reklamę „Homofobia szkodzi”

3. Agencja reklamowa Mucha Na Dziko – za reklamę „Białe niedźwiedzie na Podlasiu”

4. Alivia – Fundacja Onkologiczna Osób Młodych – za reklamę „Pieniądze mogą pokonać raka”

5. Prezydent Miasta Wodzisław Śląski – za reklamę „Bombardowanie Wodzisławia”
6. BOJÓWKI JĘZYKOWE MŁODZIEŻY WSZECHSWOJSKIEJ – za reklamę „Czytajmy książki”
7. Sojusz Lewicy Demokratycznej – za reklamę „Sojusz Lewicy Demokratycznej – zaprasza na spotkanie z Leszkiem Millerem”
8. Fundacja Wisławy Szymborskiej – za reklamę „Niektórzy lubią poezję”
9. Stowarzyszenie Olimpiady Specjalne Polska – z reklamę „Zespół Downa”
* dziesiąta nominacja musiała zostać wycofana z przyczyn niezależnych od organizatorów

PROGRAM COMMUNICATION DESIGN
1. Ubojnia Drobiu „Jądrex” – za koncepcję kreatywną nazwy
2. Punkt Gastro – za koncepcję kreatywną nazwy
3. Wirtualny Toruń –za koncept kampanii promocyjnej
4. Duperelex – za koncepcję kreatywną nazwy
5. KFS – za ogólną koncepcję kreatywną marki
6. Jeronimo Martins Polska – za kampanię „Biedronka – My Polacy tak mamy!”
7. Food Care – za kampanię „Frugo –owoc kultury”
8. FACEBOOK – jako zjawisko komunikacyjne
9. Urząd Miejski Wrocław – za komercjalizację wrocławskiego rynku
10. Urząd Miejski Wrocław – za koncepcję „WUWA 2”

Chamlet 2013 – zwycięzcy

1. REKLAMA DRUKOWANA:
UL.RUSAŁKA – za reklamę „Nie daj się gruchać, kupuj u swoich”

2. REKLAMA TELEWIZYJNA:

Społeczna Akademio Nauk – za reklamę „Pudzian reklama SAN.edu.pl”

3. REKLAMA INTERNETOWA:

Bettson – za kampanię „Szkoła Pokera z Joanną Krupą”

4. REKLAMA SPOŁECZNO-POLITYCZNA:
Stowarzyszenie Olimpiady Specjalne Polska – za reklamę „Zespół Downa”

5. PROGRAM COMMUNICATION DESIGN:

Jeronimo Martins Polska – za kampanię „Biedronka – My Polacy tak mamy!”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska