Przypomnijmy, że w sobotę na portalu GazetaWroclawska.pl pisaliśmy tekst, w którym poddaliśmy w wątpliwość zasadność billboardów Rafała Jurkowlańca „Dzięki funduszom unijnym Dolnośląskie w górę”. Na kampanię przeznaczono ponad milion złotych z publicznych pieniędzy, a trudno oprzeć się wrażeniu, że zamiast regionu, jest na nich promowany marszałek Jurkowlaniec.
MARSZAŁEK JURKOWLANIEC PROMUJE SIĘ ZA PUBLICZNE PIENIĄDZE?
CZYTAJ WIĘCEJ:
- Marszałek Rafał Jurkowlaniec jest gospodarzem Dolnego Śląska i osobą odpowiedzialną za realizację Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 – mówi Marek Staniewicz, mówił nam zastępca dyrektora Wydziału Promocji Województwa Urzędu Marszałkowskiego uzasadniając obecność marszałka na plakatach.
Jarosław Obremski nie ma wątpliwości, że to wydatkowanie publicznych pieniędzy wyłącznie po to by zrobić dobry PR marszałkowi. - Mój plakat to taki Protest Song - mówił dziś dziennikarzom Jarosław Obremski.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?