Na stronie internetowej banku Inteligo nie było żadnej informacji o problemach. Jedynie na funpage'e banku Inteligo na Facebooku pojawił się lakoniczny komunikat: "Mają miejsce utrudnienia w autoryzacji niektórych transakcji kartowych. Pracujemy nad ich wyeliminowaniem. Przepraszamy". Klienci banku mieli problem również z dodzwonieniem się na infolinie banku. Usuwanie awarii trwało kilka godzin - o zakończeniu awarii Inteligo poinformowało również na Facebooku, gdzie pojawił się komentarz brzmiący: "Wszystko już działa tak jak powinno".
Podobny problem mieli w sobotę klienci banku PKO BP, w którym też doszło do awarii systemu. Klienci PKO BP znów nie mogli wypłacać pieniędzy z bankomatów i płacić kartą. Czytaj więcej o Awarii w PKO BP.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?