Chamlety 2013 coraz bliżej. Zobacz reklamy zgłoszone przez...

    Chamlety 2013 coraz bliżej. Zobacz reklamy zgłoszone przez internautów (ZDJĘCIA, FILMY)

    Marcin Hołubowicz

    Gazeta Wrocławska

    Aktualizacja:

    Gazeta Wrocławska

    Chamlety 2013 coraz bliżej. Zobacz reklamy zgłoszone przez internautów (ZDJĘCIA, FILMY)
    1/34
    przejdź do galerii

    ©facebook.com/chamlety

    Chamlety 2013 coraz bliżej. Zakończyło się już przyjmowanie zgłoszeń. Rozstrzygnięcie nietypowego festiwalu na najgorszą reklamę już 29 listopada. Dla laureatów tradycyjnie przygotowane zostały nagrody w postaci zgniecionych kartek papieru. W tym roku gala finałowa odbędzie się jednak w innym miejscu.
    Po raz pierwszy w historii Chamletów pojawi się 5 kategorii konkursowych: druk (połączona reklama prasowa i zewnętrzna), reklama internetowa, reklama telewizyjna, społeczno-polityczna oraz communications design (logo firm, inne elementy komunikacji wizualnej).

    W tym roku zmieniono również miejsce imprezy. Gala finałowa dotychczas miała miejsce w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. Teraz organizatorzy przenieśli ją do auli na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii, która pomieścić może aż 530 osób. W poprzedniej sali mieściło się raptem 250 osób, a że Chamlety zawsze ściągały tłumy, to ludzie ledwo się w niej mieścili.

    W składzie tegorocznego jury zasiądą teoretycy komunikacji społecznej: prof. Michael Fleischer, prof. Grażyna Habrajska, prof. Alosza Awdiejew, prof. Dariusz Doliński, dr Michał Grech, Dirk Henkelmann, prof. Jerzy Jastrzębski oraz prof. Andrzej Zawada.

    Będę mieli trudne zadanie, ponieważ do tegorocznej edycji festiwalu Chamlety 2013 przesłanych zostało ponad 400 reklam.

    "Duże jaja gospodyni" czy "Afryka pełną gambią" to tylko przykładowe reklamy zgłoszone do festiwalu. Twórcy reklam lubią "zabłsynąć" niezwykłym, przykuwającym uwagę hasłem lub wkleić roznegliżowaną dziewczynę, aby zareklamować tonery do drukarek.

    Dlatego wrocławskie Chamlety to festiwal najgorszej, najdziwniejszej a czasami najbardziej szokującej reklamy. Internauci podsyłają filmiki oraz własnoręcznie zrobione zdjęcia dziwnych strategii marketingowych. W tym roku będzie to już IV edycja. Za każdym razem twórcy poszczególnych reklam, które zwyciężą w festiwalu, mogą dostać wnagrodę zgniecioną kulkę papieru w szklanym pudełku. Do tej pory nikt się jednak po nią nie zgłosił.

    Zobacz przykładowe filmy, które internauci zgłaszali do festiwalu Chamlety 2013:











    Czytaj także

      Komentarze (19)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Za mało wyskakujących, zamulających reklam

      Sensei34 (gość)

      Zgłoś naruszenie treści

      Kiepsko mi się ogląda

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Biedrona

      blekot (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3 / 2

      dla mnie zwycięzyła biedrona. przede wszystkim za pomysł że przy coraz bardziej wypasionych (w sensie negatywnym) cenach nie "stać" ich na terminale płatnicze, gdyż .. to gwarantuje te naprawdę...rozwiń całość

      dla mnie zwycięzyła biedrona. przede wszystkim za pomysł że przy coraz bardziej wypasionych (w sensie negatywnym) cenach nie "stać" ich na terminale płatnicze, gdyż .. to gwarantuje te naprawdę "niskie" cenyzwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      popieram Biedronkę

      kaśka (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3

      Kiedy używasz cudzysłowu, to nie zmieniasz przez to rzeczywistości. Piszesz "niskie" ceny, ale ceny w Biedronce są nadal naprawdę niskie. Piszesz: Biedronki nie "stać" na terminale płatnicze, ale...rozwiń całość

      Kiedy używasz cudzysłowu, to nie zmieniasz przez to rzeczywistości. Piszesz "niskie" ceny, ale ceny w Biedronce są nadal naprawdę niskie. Piszesz: Biedronki nie "stać" na terminale płatnicze, ale ta sieć w naszym, klientów, interesie nie wprowadza terminali płatniczych, bo wtedy ceny musiałyby być wyższe. Jeżeli uważasz, że płacenie kartą nie wpływa na ceny, to jesteś dyletantem ekonomicznym. Coś mi się wydaje, że sam prowadzisz sklepik w pobliżu Biedronki i nie wytrzymujesz konkurencji dobrze zarządzanej firmy.zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      masakra

      rafal (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2

      To będzie trudny wybór, co jedna to gorsza :P Kto wymyśla taki syf? Masakra...

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Reklama Biedronki najgorzej

      M. (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 9 / 1

      Gdzie są takie Biedronki, w których nie ma zupełnie kolejek i gdzie kasjer czeka cierpliwie po zakończonej transakcji na to, aż poprzedni klient/ka łaskawie zapakuje zakupy dopiero po tym, jak...rozwiń całość

      Gdzie są takie Biedronki, w których nie ma zupełnie kolejek i gdzie kasjer czeka cierpliwie po zakończonej transakcji na to, aż poprzedni klient/ka łaskawie zapakuje zakupy dopiero po tym, jak zapłaci (czy to telefonem, czy też nie) zamiast zacząć skanowanie w sekundę po przyjęciu zapłaty od poprzedniego klienta? Chętnie się tam wybiorę. A reklama Obi, który tak to robi jest dobra. So much pun.zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      reklama nawet dziwaczna jest rewelacyja

      pacjentka (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2 / 1

      Do gabinetu DENT WORRY naprawdę ciężko się dostać:)

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      To z obróbkami blacharskimi bardzo pomsłowe i udane

      . (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 6 / 8

      chyba jakaś zakompleksiona anorektyczna szczuka to zgłosiła.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      a co ze słynnym producentem pierogów i innej garmażerki: Kupska?!

      ;) (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4

      tylko pyzy Kupska!

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      ,jg,j,j

      Obersturmbannführer (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4 / 2

      Walcburger (zdj. 15) fonetycznie brzmi jak produkt w pewien sposób powiązany z Hanną Gronkiewicz-Waltz.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Zdjęcie 25

      wrc (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 8

      Ci ze zdjęcia 25 okazali się niestety rzeźnikami dla mojego laptopa.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Tragicznie sie to przegląda

      ... (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 28

      za każdym razem ładuje się strona od nowa i jeszcze reklamy wchodzą. masakra.


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Przez te filmiki

      żygacz (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3

      brawo wrocławska. Jeszcze trochę i nikt nie będzie was odwiedzał, jak będzie taki content wrzucać.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Używać Chrome-a lub FireFoxa z dodatkiem AdBlock i po kłopocie

      niesmak (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2

      i te łosie od bannerków niech się gonią na szczaw i mirabelki


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      slajdy

      szymon (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1

      adblock nie zmieni tego, że aby obejrzeć każde zdjęcie trzeba ładować nową stronę


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      ale przynajmniej tnie bannery i tym podobny "szit"

      olo (gość)

      Zgłoś naruszenie treści

      jw.

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama