Wrocław: Tramwaje pojadą objazdami z powodu... remontu...

    Wrocław: Tramwaje pojadą objazdami z powodu... remontu szaletu

    MH

    Gazeta Wrocławska

    Aktualizacja:

    Gazeta Wrocławska

    Zabytkowy szalet przy ul. Różyckiego
    1/3
    przejdź do galerii

    Zabytkowy szalet przy ul. Różyckiego ©Przemysław Wronecki

    Przez trzy dni - od 18 do 20 października - tramwaje linii 9, 17 i 33 Plus będą jeździć objazdami. Wszystko przez podłączenie zabytkowego szaletu przy ul. Różyckiego w Parku Szczytnickim do kanalizacji.
    Tramwajowe linii 9, 17 i 33 Plus zmienią swoje trasy w piątek od godz. 20.00. Linie 9 i 17 będą kierować się objazdem od ul. Sienkiewicza w obu kierunkach przez ulicę Piastowską, pl. Grunwaldzki, ulicę Skłodowskiej-Curie i Mickiewicza do pętli Sępolno.

    Natomiast tramwaje linii 33 Plus od pl. Grunwaldzkiego pojadą przez ulicę Piastowską, Sienkiewicza, Wyszyńskiego do "Katedry", gdzie będzie realizowany postój techniczny. W kierunku powrotnym do Pilczyc tramwaje pojadą od "Katedry" przez most Pokoju, pl. Społeczny i dalej swoją stałą trasą przejazdu.

    Na wyłączonym odcinku zostaną również uruchomione kursy autobusu zastępczego linii 709, który będzie kursował z pl. Grunwaldzkiego przez most Szczytnicki, ulicę Różyckiego (w kierunku powrotnym ulicą Moniuszki) do pętli przy Stadionie Olimpijskim.

    Tramwaje linii 9, 17 i 33 Plus powrócą na swoje stałe trasy przez ulicę Różyckiego w poniedziałek 21 października.

    Wszystko przez zabytkowy szalet, który stoi przy ul. Różyckiego w Parku Szczytnickim. Wybudowano go w 1898 r., kiedy to nieczystości zbierały się w pomieszczeniach piwnicznych. Co prawda dwa lata później doprowadzono do niego kanalizację, ale od wielu lat budynek stał zrujnowany i służył bardziej jako śmietnik dla spacerujących. Teraz trwa remont obiektu. We wspomnianych dniach będą prowadzone prace związane z budową przyłącza do zabytkowej toalety.

    Zobacz też: Będzie nowy szalet w Parku Szczytnickim i to zabytkowy (ZDJĘCIA)

    Czytaj także

      Komentarze (20)

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Prawdziwe zabytkowe budowle zburzone

      Nacjonalistka Ewa (gość)

      Zgłoś naruszenie treści

      To teraz dla społeczeństwa zamiast zabytków i pomników - zabytkowy Pomnik Gówna i jeszcze jak g... wyglądające krasnale.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Bez komentarza

      motorek (gość)

      Zgłoś naruszenie treści

      Zastanawia mnie objazd dla 17 i 9 . Przecież na zajezdniach wisi ogłoszenie że jest zakaz skrętu z Mostu Zwierzynieckiego w lewo do Sępolna , przez zły stan torowiska . Tam się wykolejają tramwaje...rozwiń całość

      Zastanawia mnie objazd dla 17 i 9 . Przecież na zajezdniach wisi ogłoszenie że jest zakaz skrętu z Mostu Zwierzynieckiego w lewo do Sępolna , przez zły stan torowiska . Tam się wykolejają tramwaje , znowu będzie bałagan ale co tam MOTORNICZY ZAWSZE WINNY .zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Szalet

      oldscoolman (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2

      Nowy szalet to nowe miejsca pracy.Calym soba jestem za!


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Żartujesz ?

      Nacjonalistka Ewa (gość)

      Zgłoś naruszenie treści

      Mamy policje klozetową ; łapiącą przestępczych siusiaczy. Poczciwe babcie nie wlepią przecież mandatu , więc są niepotrzebne.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      czemu się dziwicie

      iw (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1

      Mnie ten news wcale nie zaskoczył. Do końca roku pewnie jeszcze kilka takich bedzie.


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      ?

      ? (gość)

      Zgłoś naruszenie treści

      Co to jest "news"?

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      SZALET

      abc (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 2 / 2

      SZALET TEN WSPOMINAM Z WIELKA NOSTALGIA.ZOSTALEM TAM PIERWSZY RAZ ZALADOWANY W KAKAO.LEZKA KRECI SIE W OKU.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Bez żartów

      Jarek Urbanista (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4 / 3

      W tym mieście pasażerów ma się w głębokim poważaniu, skoro przez coś takiego wstrzymana będzie komunikacja. Takie coś można spokojnie zrobić bez wstrzymywania ruchu, ale nikomu się nie chce, bo po...rozwiń całość

      W tym mieście pasażerów ma się w głębokim poważaniu, skoro przez coś takiego wstrzymana będzie komunikacja. Takie coś można spokojnie zrobić bez wstrzymywania ruchu, ale nikomu się nie chce, bo po co? zwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Ale kibel.

      ppp (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 19

      Wreszcie coś zatrzyma PLUSA


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      jeah!

      imć (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 10

      Fakt, trzeba było AŻ szaletu - i to zabytkowego. Ale udało się.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Pomysł rewitalizacji tego szaletu z jednej strony jest fajny, ale...

      ja (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 7 / 4

      Z drugiej strony szkoda na to kasy. W miesiąc od remontu będzie z powrotem cały pomazany i zdewastowany.


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      strzelać do malujacych waldali

      marzyciel (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 9

      gdyby tak można było to malarstwo dewastujące miasto zniknęłoby w ciągu roku lub dwóch lat.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      do remomtu XIX wiecznego szaletu wcale nie trzeba stosować XIX w. metod podłączania do sieci wod-kan

      wrocławianiN (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 19

      Wcale nie musieli wstrzymywać ruchu ani tramwajowego ani samochodowego bo mogli zastosować metodę przecisku, którą oferuje od kilkudziesięciu lat w samym Wrocławiu wiele firm
      cyt. fragment...rozwiń całość

      Wcale nie musieli wstrzymywać ruchu ani tramwajowego ani samochodowego bo mogli zastosować metodę przecisku, którą oferuje od kilkudziesięciu lat w samym Wrocławiu wiele firm
      cyt. fragment oferty: "Przeciski pod drogami - metody bezwykopowe
      - przeciski rurami osłonowymi w zakresie średnic od fi 100 mm do fi 600 mm na długości do 40 m
      - budowa sieci i przyłączy metodą bezwykopową w zakresie średnic od fi 32 do fi 225"
      niżej link do oferty jednej z firm:
      http://www.intechppw.pl/oferta/zwiń


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      a

      a (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 1 / 1

      Drogi Wrocławianinie zainteresuj się może ile kosztują takie przeciski.


      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      jednak taniej

      wrocławianiN (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 4

      przed chwilą znalazłem ofertę co prawda z Mławy ale np. 90 zł za 1mb przecisku o średnicy 90 mm
      Robiłem podłączenie domku 20 lat temu i kosztowało to mniej niż metodą zamknięcia i rozkopania...rozwiń całość

      przed chwilą znalazłem ofertę co prawda z Mławy ale np. 90 zł za 1mb przecisku o średnicy 90 mm
      Robiłem podłączenie domku 20 lat temu i kosztowało to mniej niż metodą zamknięcia i rozkopania ulicy. Trwało kilka godzin. Bez podań , zezwoleń na zamknięcie ulicy itpzwiń

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      A ile kosztuje wstrzymanie ruchu?

      havranek (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 3

      Rozkopanie nawierzchni, a potem jej odbudowanie też za darmo się nie zrobi.

      Autor komentarza nie dodał zdjęcia
      Jedyna słuszna reakcja

      Gość (gość)

      Zgłoś naruszenie treści / 9 / 2

      FACEPALM

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama